
بحبك مع إنك مش ملاك
بحبك لما بحكيلك عن كل مشاكلى وتساعدنى فى حلها مهما كانت
بحبك لما بحكيلك عن مشاعرى وكل اللى بحس بيه و بتقدر تستوعبنى وتنصحنى
بحبك لما تيجى تحكيلى عن مشاكلك ومشاعرك وتشاركنى فيها وأحس إنى حته منك بحبك فى طيبتك اللى مالهاش مثيل
بحبك فى حنيتك اللى بتخلى كل اللى حوليك يحبوك قوى
بحبك لما بتستحمل عصبيتى و غلطى معاك وبتحاول تعرف مالى
بحبك لما نخطط مع بعض لأى شىء عايزين نعمله وبابا مش موافق عليه
بحبك لما أستناك بالليل وترجع نفضل نرغى مع بعض لحد ما الفجر يطلع من غير ما نشبع من بعض
بحبك حتى مع أخطائك و تصرفاتك اللى كتير بتبقى هاتجننى
بحبك برغم إختلافى معاك ساعات كتير
بحبك زى ماأنت بعيوبك وبمميزاتك
بحبك قوى يا أحمد ووحشتنى قوى قوى قوى
خد بالك من نفسك ومن مروة ومريم
وإرمى حمولك على ربنا
وقول دايما يارب
<أهدى هذه الكلمات إلى أحمد أخى>
{إذا أردت أن تظل فى قلوب الآخرين مهما كانت أخطائك إجعل الطيبة سلوكك و الحنان ميزتك و التسامح مبدئك}

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق